Line Internet Lelaki Kacak Semput

Assalamualaikum & salam sejahtera..

Line Internet Lelaki Kacak Semput


Sejak seminggu dua nie, line internet aku slow tahap cipan je.Tension aku grr.

mood bosan menunggu..

Nak buat kerja yang kena menggunakan internet semua habis terbantut,mana tak terbantutnya!! nak loading pun dekat 10 minit..Kadang-kadang dalam hal sebegini kita perlu mempunyai kesabaran yang tinggi kalau kita tidak dah tentu laptop aku jadi mangsa keadaan..

Kadang-kadang kalau internet buat hal aku terus disconnect je dan layan video atau filem yang sedia ada dalam hard disk.Tak payah la aku nak habiskan masa layan kerenah internet aku ini.

Kalau korang pulak,apa yang korang buat jika internet korang slow tahap cipan??


p/s:Nak off n keluar jalan-jalan cari pasal,nak join sekaki??he3
Ranking: 5

{ 2 comments... read them below or add one }

CIK TOM said...

jgn moody2..ciktom kl line slow trus offline je..bt kerja lain..xpun taip entry guna word smbl dgr lagu..hee


May 28, 2012 at 8:31 AM
shraqs said...

Jarang berlaku. Buat benda lain la kot :)


May 28, 2012 at 9:55 PM

Post a Comment

Terima Kasih Kerana Sudi Meninggalkan Komen.

Followers

 
© Jay Blogger All Rights Reserved